Dacia Duster 4x2 & 4x4
Renault’un Güvenli Kolları Altında Ürün Yelpazesini Her Geçen Gün Artıran Dacia Duster Modeli İle Crossover-SUV Sınıfında Uygun Rakamı ve Zengin Opsiyon Seçenekleri İle Beğenimi Kazandı. Daciayı Birgün Sevebileceğimi Düşünmemiştim Fakat Evet Evet Kesinlikle Beğenimi Kazandı, Üstelik 29.990 TL Gibi Rekabetçi Bir Başlangıç Rakamı Bu Sınıf Düşünmeyenlerin Bile Aklını Çelebilen Cinsten.

Sürüş Karakteri Olarak Limitler Aşılmadığı Müddetçe Özellikle Hafif Arazi ve Toprak Yollarda Gayet Keyifli Bir Kullanım Keyfi Sunan Duster’ın İç Mekanı Logan Modellerinden Kesinlikle Farklı Olmalıydı. Cam Açma Kumandaları ve Üç Kademeli Ayarlanabilen Dört Çeker Kontrol Kumandaları Ön Konsola Entegre Edilirken Arka Cam Kumanda Düğmeleri El Freni’nin Arkasına Konumlandırılmış, Yüksek Donanımlı Versiyonlarda Ahşap Ön Konsol Standart Olarak Kullanılıyor. İç Hacmi Gayet Başarılı Olan Crossover-SUV Duster’ın Dört Çeker Seçeneğinde Bagaj Hacminden Yaklaşık 70 Litre Çalınmış ve 408 Litreye Düşürülmüş Unutmadan Arka Koltukların Yatırılarak Hacmin 1600 Litreye Kadar Genişletilebildiğini Müjdeleyelim.
Dacia Duster İçin Türkiye'de Otomatik Şanzıman Opsiyonu Sunulmazken 4x4 Seçeneklerinde Altı İleri 4x2 Seçeneklerde İse Beş İleri Manuel Şanzıman Adapte Edilmiş. Rakipleri Daihatsu Terios ve Nissan Juke’u Düşündüğümüzde (Nissan Juke’da 4x4 Seçeneği Bulunmuyor) Rekabetçi Fiyatı, Renault ve Nissanda’da Kullanılan 1.5 DCİ Motoru, ESP Dahil Zengin Opsiyon Donanımları İle Birinciliği Elinde Bulunduruyor.

Yazı: Akın DAĞYARAN
Yorumlar
Yorum Gönder
otomobil.blogspot.com